Bara Några Timmar :(

God Kväll!

Jaha, nu är man nere i träsket igen.....fick må bra ett par timmar och känna
att jag uppskattade mitt liv.....jävla skit för allt....men det är så mitt liv är och
kommer förbli alltför länge.....nu försöker även mitt ex och hans tjej skaffa
barn och jag är bara så trött på hela skiten....är så jävla trött på alla jävla
lyckliga gravida kärringar som man ser precis överallt.......tänker låsa in
mig i sovrummet och fan aldrig komma ut igen....Tänk om jag aldrig hade
gjort slut me J...då hade jag kanske haft en liten bebis nu, min egna familj....
Alltför ofta är man efterklok tyvärr....missförstå mig rätt, jag vill inte byta ut
Patrik och jag ångrar inte att jag blev tillsammans me honom, allt jag
ångrar är att jag fick en pojkvän som vägrar skaffa barn....det känns så
jävligt bara...Varje får jag inte bli gravid? Varför kunde inte han vara en sån
kille som J? Eller som vilken kille som helst? Patrik har stadigare ekonomi
än alla andra jag känner som skaffar barn....jag fattar inte.....jag orkar inte....

Whatever....

Jag och Patrik va ju i Kungens kurva idag...gick först till zoo varuhuset och
gjorde av me ca 500 spänn på saker till Whiskas och till Pigge, sen gick vi
till IKEA och jag kollade som vanligt på min efterlängtade spjälsäng me
tillhörande skötbord,hylla och skåp....Jag längtar så att det verkligen gör ont
i hela mig....efter det gick vi till kvantum och handlade lite och sen tog vi
bussen hem...

Nu har vi precis ätit....sitter bara och deppar.....Är så jävla irriterad på Patrik....
Han är så jävla jobbig och just nu känner jag allt oftare att jag verkligen hatar
honom emellanåt.....Jag älskar honom av hela mitt hjärta men jag orkar bara
inte längre.....

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför räknar du inte ut dina fertila dagar och har sex med patrik bara då.. Utan att säga någonting? Det gjorde jag med min kille. Jag lyckades! Nu har jag en 2 åring på halsen och en till påväg. Tror din kille är rädd för att skaffa barn och eftersom du har längtat så länge tycker jag du ska testa det! Funkar inte det, skulle jag testa min fertilitet om jag vore du och kanske tänka på att gå ner i vikt för att göra det lättare!

2009-05-16 @ 18:52:03
Postat av: Melissa

partik kanske vill att du ska ha "en stadig inkomst" innan ni skaffar barn , inte bara han liksom ? de måste du ju fatta oxå , de kostar att ha barn de är ju inte billigt direkt !

2009-05-16 @ 20:03:31
Postat av: Tine

Det är ju ganska uppenbart att ni vill två helat olika saker. Antingen får du vänta på honom eller så får du gå efter din egen dröm, men någon annan. Skyll inte på han. Det hjälper inte. Skyll inte på gravida i din omgivning. Inte någons fel att alla har olika mål i livet. Jag förstår din längtan, men ta inte ut det på andra. Du kan gå efter din dröm om du vill... frågan är bara om du vågar och verkligen vill lämna honom för det du vill ha?



Lycka till och grattis i förskott! Kram

2009-05-16 @ 23:07:09
URL: http://frokengoodbye.blogg.se/
Postat av: Tine

Jag menar inte att vara elak, men om jag hade varit Patrik ... hade jag tagit illa vid mej att du skriver så som du gör i din blogg. Drar upp Jocke .. jämför andras liv mer era. Alla är olika. :/ Prata inte så om honom bara för han inte delar din dröm... Du delar uppenbarligen inte hans.

2009-05-16 @ 23:11:44
URL: http://frokengoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0