My Life Is A Mess

Hon ville bli vän me mig igen, som vanligt när det gäller henne så tror hon
att så fort hon vinkar så kommer jag....Jag har gjort det en gång förut
men jag är trött på att hon leker me mina känslor....hon kan bara inte
säga upp vänskapen ena dagen och sen tro att ingenting har hänt nästa
dag.....Jag vill inte förlora henne men jag känner att det blir bäst såhär....
Jag klarar inte av att ha henne i mitt liv med mina problem....Hon skulle
inte må bra av det och inte jag heller....Dessutom är jag rädd för att släppa
in henne i mitt liv igen, rädd för att bli sårad och sviken.....desamma måste
hon känna.....

Såg på OTH idag och började störtböla....Peytons bebis sparkade i magen
och hon och Lucas såg så lyckliga ut....låter larvigt men det är jobbigt när en
sån liten fjuttig sak kan få mig att gråta i över 1,5 timme.....det gjorde så ont
att se dom...hur skulle jag klara av att va me madde då? jag klarar inte det...
Jag har så mycket problem me mig själv och min egen längtan efter barn....

Det är inte många som faktiskt förstår mig och vet hur ont det gör.....men dom
som förstår mig vill jag verkligen tacka av hela mitt hjärta för ert stöd och er
hjälp....ni vet vilka ni är....

Och M....jag hoppas innerligt att allt går bra och att du är lycklig....jag är ledsen
att min längtan har ställt till me så mycket problem....Men jag kommer följa dig
och bebisen genom din blogg.....jag önskar dig all lycka,gumman....

Ciao


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är inte lätt du... tycker inte den där M verkar vara nån vidare mogen vän som bara puttar ifrån och sen ska ta tillbaka när det behagar henne... Visa dig starkare och att du faktiskt kan klara dig utan henne!



Men detta skriver jag som anonym läsare, och ta mitt råd. Gå vidare! Tror du klarar dig ganska bra utan henne också...



Ta hand om dig!

2009-05-04 @ 09:50:54
Postat av: Anonym

Tycker samma..

patetisk att tro att man kan knöppa med fingrarna o du ska komma springande. sluta plåga dig själv o skit i fanskapet (M). tjejr kan vara förjävliga

2009-05-04 @ 14:25:50
Postat av: Madeleine

det handlade inte om att jag ville bli vän med dig igen.. Det kan du fråga jonny om.. Haha, så dum är jag inte.. Varken du eller jag mår bra utav att vara vänner. Det var därför jag sa upp bekanskapen från början.. Du mår dåligt och jag likaså.. Tycker bara att en äkta vän inte ska lämna ens sida bara för att hon blir på smällen.. Vilket inte ens var planerat..

2009-05-04 @ 17:55:42
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag håller verkligen med madde där, en "äkta" eller så kallade äkta vän gör inte som du gör , det är fan inte acceptabelt , så igentligen är det Madeleine som ska vara arg på dig inte tvärtom ! I såna här lägen ska man stötta varandra inte stöta bort varann !!!!!

2009-05-04 @ 23:30:02
Postat av: Anonym

Kan hålla med madde där också.. men mår man inte bra av varandra ska man absolut inte vara vänner... Det är nästan som om man skulle vara i ett destruktivt förhållande. man bryter bara ner varandra. Men becka, om du verkligen hade värnat om eran vänskap hade du stöttat madde. men det är svårt från båda sidor. men men, mår ni bättre utan varandra så ska det nog fortsätta så.

2009-05-05 @ 21:43:18
Postat av: Anonym

Kan hålla med madde där också.. men mår man inte bra av varandra ska man absolut inte vara vänner... Det är nästan som om man skulle vara i ett destruktivt förhållande. man bryter bara ner varandra. Men becka, om du verkligen hade värnat om eran vänskap hade du stöttat madde. men det är svårt från båda sidor. men men, mår ni bättre utan varandra så ska det nog fortsätta så.

2009-05-05 @ 21:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0