Förhoppningsfull men avvaktande

God kväll!

Nu kanske det äntligen börjar gå åt rätt håll :)

Jag och Patrik har diskuterat endel om barn ikväll
och jag kom me ett förslag som jag tror att han nappade
på....Mitt förslag va att var 10:e gång vi har sex så ska han
komma i mig.....chansen är osannolik att jag blir gravid men
det är ett steg år rätt riktning....Men HAN sa själv att han skulle
försöka göra mig gravid innan årets slut....jag sa även att jag
va beredd att spara mitt studiebidrag under hela höstterminen
och han skulle också börja försöka spara lite varje månad....

Hoppas att han verkligen menar det den här gången?

Men han va engagerad i disskusionen, det är ett positivt tecken :P

Lurade även honom att titta på M's ultraljudsbilder....haha....han sa
att han skulle känna mer om det va vårt barn....

Kan det va så att han börjar ändra sig?

Är förhoppningsfull men avvaktande....vågar inte ropa hej än.....

Men det ser ljust ut....vi tittade på begagnade barnvagnar på blocket
och jag hittade min barnvagn för 1800 kr.....helt oanvänd....det tyckte
även älsklingen va billigt....och jag sa att 1000 kr i månaden räcker gott
och väl för blöjor,välling och annat som behövs regelbundet.....dessutom
får jag ju föräldrapenning, inte mycket men det är iaf nåt och dessutom
kan jag hinna jobba lite innan barnet föds och då kommer jag spara
alla dom pengarna....

Håll tummarna för mig nu att han verkligen menar det här :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0