Fullt Ös Hela Dagen

God Kväll!

Idag har det varit hålligång i princip hela dagen.....är slut nu....

Hade halvdag i skolan....gick igenom lekteorier lite mer och sen
snackade vi mest om annat...Pojken mötte upp mig vid skolan
och sen tog vi tvärbanan till årsta berg och därifrån pendeln till
Flempan....sen blev det en kort men iskall promenad till HS.....
Vi mötte upp Patriks mamma där (hon jobbar på HS) och fick
nycklarna till hennes bil som vi får låna tills imorrn....sen åkte
vi till mamma och visade bilderna på det nya tillskottet och hon
tycker den va lika underbar som jag gör.....

Efter det åkte vi till Huddinge, gick in på Donken och käkade lite,
gick in på banken för älsklingen skulle sälja lite aktier för 20 papp,
drog till bibblan och lånade en sagobok och 2 böcker till mig och
sen blev det en tripp till Gladö industriområde för att hämta en kylare
och en blinkers.....Storhandlade på City gross innan pojken ville in på
Toyota center och beställa massa mer till bilen...sen va det bara att åka
hem....

Usch, det har varit en lååång dag idag.....nu har vi precis ätit lövbiff med
pommes frites och baerneisesås......va gott men nu är jag sådär äckligt
mätt....ska ta en cigg och sen lägga mig ett varmt bad och relaxa lite.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0