Grattis Älskling

God Morgon!

Vill börja me att gratta min underbara älskling på hans 26e födelsedag...
Grattis hjärtat....nu är du närmare 30 än 25.....haha....

Igår va vi ute och käkade me hans föräldrar...det va riktigt trevligt....dock blev
man ju riktigt mätt.....haha...inte så konstigt kanske....jag fick pengar av dom
och Patrik fick samma sak (= vi kom hem vid 8-tiden och halv 2 somnade jag....

Idag ska jag plocka undan lite och tvätta....och sen ska jag åka till Skärholmen
för att köpa nån present till älsklingen....carro skulle mött mig där men hon va
tvungen att jobba :( så jag får gå omkring ensam...men men....

Ikväll ska jag verkligen bara skämma bort älsklingen..... ;)

Nu, nu måste jag sätta igång så jag kommer iväg till Skärholmen nångång....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0