Hans Lögn Svider Fortfarande

God Morgon!

Nu vill jag klargöra EN sak....Som alla vet är M's graviditet jobbig för mig,
inte bara för att jag vill ha barn utan för att jag va nära att få barn men så
blev det inte....

Innan M blev gravid så pratade jag och pojken mycket om att vi skulle skaffa
barn så småningom....och han LOVADE mig att vi skulle börja försöka i Maj
eller i sommar....för nån månad sen sa han att han hade ändrat sig....ändå
frågade jag honom tusen gånger om han verkligen menade det, att han inte
sa så bara föpr att göra mig glad och han försäkrade mig om att han verkligen
ville det här.....Han vet hur glad jag blev.....han lät mig berätta för min familj och
våra vänner att vi skulle börja skaffa barn i sommar....M och T sa att Patrik sken
upp när han pratade om det....Det tyckte jag också, han såg lycklig ut.....

Men allt va bara en lögn :( jag förstår inte hur man kan ljuga så otroligt för nån
man älskar....Han lögn svider fortfarande....om han fortfarande hade hållt sitt
löfte så skulle det betyda att vi skulle börja skaffa barn nu eller senare i sommar....

Det är därför det gör så förbannat ont....pga hans jävla lögn....ja, jag har all rätt
att vara arg på honom och hata honom för det han har gjort....man gör bara inte
så mot den man älskar....det är så fel det bara kan bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0