Jag Har Tråkigt

God Eftermiddag...Igen....

Har precis käkat lite kyckling me tsatsiki, tänk att dom hade tsatsiki
i centrum....helt otroligt....men det va inte gott.....brukar älska den
maten men då äter jag me älsklingen....maten smakar skit när
man äter ensam....

Jag har tråkigt...finns inget att göra.....vill att älsklingen kommer
hem nu....men jag vet va jag ska roa mig me....har fortfarande
inte plockat undan i lägenheten...kan passa på att göra det...

Ska bara kolla klart på greys anatomy (?)....

Hahaha, det enda jag lyckades bränna idag va mina ben....varje
gång....Allt klarar sig, armar,bröst,rygg och ansikte men fan inte
benen....haha....men men....Ska ta en dusch me hjärtat sen när
han kommer hem och då ska han få smörja in mig....har blivit
besatt av att ta hand om min hy.....måste smörja in mig varje kväll
efter badet och jag måste smörja in ansiktet...

Nä, jag har inget att skriva men jag måste ju göra nåt och då är
bloggen perfekt....haha...jag vet, jag har inget liv....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0