Kasperdockor

God Dag!

Fy fan va jag har garvat idag i plugget......fast han är ju inte lite vidrig heller.....
Hur som helst så gjorde vi kasperdockor idag...eller vi började iaf....av Paper
Macié (vet inte hur det stavas).....Andreas blev upphetsad av den där vidriga
limblandningen och jämförde det me ****saft.....och massa andra vidriga
saker...men man fick sig ett gott skratt iaf.....så på torsdag ska vi göra klart
dom.....

Patrik är i Huddinge för tillfället...han har betalat in handpenningen för min
katt och så skulle han väl till AMS och säga att han har fått jobb....fattar inte
varför han inte ringer dit istället...men men....Han fick också veta idag hur
mycket det skulle kosta att laga bilen och jag höll på att dö och dessutom
strypa honom saaaaakta saaaakta.....att fixa bilen kommer kosta mellan
20.000-30.000 kr och den jävla idioten vill lägga ut dom pengarna på den
jävka skitbilen....både jag och hans föräldrar tycker att han ska skrota bilen
och se sig om efter nån annan bil men Patrik menar att han har redan lagt
ut så mycket pengar på bilen och då har han gjort det i onödan...men dom
pengar det kostar att fixa bilen har vi inte på lååånga vägar och dom pengarna
kommer vi aldrig ha heller.....fattar inte hur fan den där jävla nöten tänker....

Whatever...nu ska jag äta lite lunch och sen plocka undan lite....

Ciao

Kommentarer
Postat av: Tine

Låter ju bättre om ni köper en ny bil för dom pengarna?



när får du katten?

2009-05-13 @ 13:02:03
URL: http://frokengoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0