Klappat och Klart

God Kväll!

Fy fan va jag är trött.....Jag fattar inte hur jag kan va så jävla
trött....hela tiden också....men men...Idag förtjänar jag att
va trött.....gick upp halv 6, åkte till praktiken och sen va det
skola till kl 15....usch vilken dag.....fast den har varit bra
på mer än ett sätt ;)

För det första så är allt klappat och klart gällande persern
som jag ville ha...den är offeciellt min nu...ska betala in
handpenningen imorrn och den 10 juni ska jag hämta den....
Jag och älsklingen ska eventuellt till Järna i helgen för
att titta på den IRL.....men jag är så förälskad man bara kan
bli.....Längtar som attans nu....Måste bara komma på ett namn....
Kom gärna me förslag, det är en hane :P

För det andra va pojken på arbetsintervju idag och gissa vad?
Han fick jobbet (= Han börjar på Onsdag....är verkligen så glad
för hans skull....

Här kommer mer bilder på mitt charmtroll (=

 Är lite sugen på Zingo? va tycks om det?

 Måste spana efter ett passande namn (=


Nu ska jag ta ett varmt bad och sen lägga mig i soffan och
kolla på Färjan 2 (=

Ciao

Kommentarer
Postat av: vessli

Ohh va kul med katten :D

Och grattis till pojken din som fick jobb:)

:D

2009-05-11 @ 20:45:06
URL: http://vessli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0