Lika bra att ta tjuren vid hornen

Imorrn kväll kommer M och T hit på fika.....känns läskigt men va fan,
det är lika bra att ta tjuren vid hornen....det kommer bli jobbigt men
jag står ut....vill inte förlora M och jag vill vara delaktig....vi behövde
nog det här avbrottet både två....men det känns skönt att träffa dom
igen.....va ett par månader sen sist....får hoppas att det går bra imorrn (=

Min tur att blir gravid kommer så småningom....varför inte ta tillfället
i akt och njuta av livet istället...ta ett glas vin i solen med några vänner,
inte oroa sig för hur mycket man röker osv....Om 6 mån vet jag om jag
och pojken kan skaffa barn eller inte...jag hinner plugga klart och få min
efterlängtade barnskötarutbildning innan jag slår mig till ro.....

Jag kan passa på att träna på M's unge :P hehe....byta blöjor och massa
sånt....hmm, det här kan nog sluta väl trots allt (= Är kanske inte så dåligt
att ens bästa vän får barn före en själv....tihi....

Och sen kommer min unge att vara nyfödd när M's unge är ca 1,5-3 år
gammal....hoppas att dom blir vänner iaf.....synd bara att vi inte kan gå
me dom i barnvagn tillsammans :(

Det kommer nog gå bra? Right?

Kommentarer
Postat av: Madeleine

är så glad att du ser det hela positivt. Och har jag lyckats med mitt och allt går som jag vill så kommer vi skaffa fler barn inom 3 år. Dessutom kan vi fortfarande gå med barnvagn tillsammans. bara det att jag kommer ha en brio Race och du en happy haha :)

2009-05-21 @ 15:40:09
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/
Postat av: elinor

Härligt att se att du mår bättre och att du är så stark att du kan må bra! Ni kommer kunna göra allt tillsammans för de är de man gör när man är bästa vänner:)

2009-05-21 @ 19:43:49
Postat av: Tine

toppen rebecca! Hoppas ni får trevligt imorgon! :)

2009-05-21 @ 21:00:37
URL: http://frokengoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0