Lördag Kväll

God kväll!

Kände inte för att shoppa idag (?).....haha....va så trött
och ville helst bara va hemma och slappa....jag och
pojken har varit iväg nånstans varje dag nu sen ett
par dagar tillbaka....

Men vi hoppade in i duschen och gjorde oss ordning
och vid kvart över ett tog vi bussen till Mekonomen...vi
va ju där igår och hämtade ut nån lykta men det va fel
så då åkte vi tillbaka och lämnade tillbaka den...sen tog
vi bussen till Skärholmen.....vi började me att gå in på
Dressman...pojken fick sina byxor och så fick jag en jätte
skön svart munkjacka av pojken.....har varit ute efter en
sån jätte länge men har aldrig fått arslet ut vagnen och
köpt en.....han är världens underbaraste (=....sen gick vi in
på Cubus och tittade lite bara...pojken blev hungrig så
då tog vi en fika innan vi gick till NewYorker....köpte en
underbar tubtopp....älskar den....så fin...sen gick vi till
Åhlens, där köpte jag lite peeling....och sista anhalten
blev Gina Tricot...köpte ett par svarta jeansleggings....

Både jag och älsklingen är supernöjda me våra inköp (=

Nu sitter vi och bara tar det lugnt...håller på me maten....
Blir lax och potatis idag.....är inte alls sugen på det men
men....man kanske blir sugen ;)

Annars ikväll ska vi bara ta det lugnt....kolla på film och mysa....

Imorrn blir det ingen slappdag heller :( Kvart över fem ska vi
möta pojkens föräldrar utanför Cypern och äta middag tillsammans....
Längtar verkligen ;) tihi.....

Och på Måndag är jag ledig men inget slappande här inte......då ska
jag tillbaka till Skärholmen och köpa nånting litet till älsklingen och
så tänkte jag gå omkring ett tag och titta lite....nu fick jag ju jäkta för
Patrik va inte pigg på att springa i affärer me mig....är alla killar så?

Hoppas att alla har en härlig lördagskväll nu :P

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0