Middag och spel

God Förmiddag!

Älsklingen är i stan och jobbar och jag passar på att lyssna på MIN musik
och städar.....Har skurat badrummet och tvättat och dammtorkat hela
lägenheten, det enda som är kvar att göra nu är att dammsuga och hänga
resten av tvätten när den är klar....

Ikväll kommer mamma och maria hit på middag.....dom kunde ju inte komma
på valborg så därför fick dom komma ikväll.....vi ska äta massa gott och spela
massa sällskapsspel....kommer nog bli en riktigt trevlig och mysig kväll....

Ute skiner som vanligt solen men idag har jag nog inte tid att sitta ute och
sola....får se hur mycket klockan har hunnit att bli när jag är klar me städningen
och allt annat....

Pigge ligger i hörnet bakom Whiskas klösbräda och trycker och Whiskas
ligger i soffan och tvättar sig....visst har vi sociala djur? haha.....jag tjatar på
missen att han ska gå ut och lägga sig på balkongen men det vill han inte....
Pigge är iaf en pigg liten krabat som gärna ligger i solen och värmer sig...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0