Morgonpigg

God Morgon!

Vaknade vid halv 8 och va relativt pigg....ganska skönt att vakna så tidigt......
har mycket att göra idag...ska storstäda hela lägenheten plus tvätta och
diska.....

Älsklingen är på väg till nån ö i Norrtälje me jobbet....dom ska fiska och
slappa....är faktiskt liiite avundsjuk....hade inte varit helt fel att åka bort
över dagen och bara relaxa lite i solen....men jag ska sätta mig på balkongen
senare....

Hahaha, det va så roligt igår kväll.....Patrik ville verkligen ha sex....han bönade
och bad men jag va så trött och orkade inte....trodde att han inte skulle vilja ha
sex på evigheter nu med tanke på att vi ska börja försöka bli gravida...men
ikväll ska vi fan ha sex ;) då får vi se om han kommer i mig eller inte....tihi....
Men jag måste försöka att inte tänka på det för mycket....

Och M, jag tror jag fattar när du menade att det fladdrar till i magen....du är ju
gravid men inte jag men det fladdrade som fan i min mage inatt och jag kunde känna
det på utansidan också :S Det va så mysko....Det va läskigt men inte obehagligt....
Konstigt va det iallafall.....

Nä, nu ska jag sätta igång men jag hoppas att alla får en bra dag i solen :P

Ciao

Kommentarer
Postat av: Madeleine

liten tjockis säger du. Jag som inte kan ha något utav mina kläder längre :S inga byxor passar. Tröjorna sitter super tajt och åker upp över magen hela tiden .. Suck :P Jo bailey växer så det knakar .. Lite i taget men han växer. Allt är bra med oss, jonny är frisk och så.



Själv då?



Och jag tror ditt fladdrande i magen beror på att du är så spänd och förväntansfull inför dina och patriks planer..

2009-05-29 @ 12:51:49
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0