Mors Dag

God Eftermiddag!

Först vill jag gratta alla mammor på morsdag. Grattis (=
Har även ringt min egen mamma och grattat....

Idag har jag legat ett par timmar ute i solen, så himla
skönt....Konstigt hur bra man egentligen mår bara av
att vara i solen....Men jag förstår ändå inte syftet med
att gå på ljusterapi på vintern....det kan väl ändå inte
va samma sak? Någon som har provat förässten?

Jag har ett par timmar för mig själv också....ganska
skönt...pojken är och lagar sin bil....får se om den blir
körduglig idag....Hoppas på det...

Förutom att ha legat i solen och latat mig så har jag
tvättat och pluggat lite...ska snart plocka undan lite
och sen knalla ner till centrum för att se om dom har
nån tsatsiki...tvivlar starkt på det men jag ska hålla
tummarna....

Blir bara kyckling me tsatsiki idag eftersom att pojken
lär komma hem sent ikväll.....då orkar jag inte laga nån
direkt middag...

Jag mår bra idag....åh, va jag önskar att dom här stunderna
av välmående och lycka kunde komma tätare eller hålla i sig
längre....Men desso mer njuter jag av livet när jag mår bra (=

Hade underbart sex igår....det va länge sen jag njöt så mycket...
Det kan också göra en lycklig ;) hehe....

Imorrn är det skola....längtar faktiskt....har betygsamtal halv 12
och vi börjar kl 1...känns lite drygt att sitta där i 1 timme men
om det är fint väder ska jag köpa lunch och sätta mig vid
sjön....

Ha en bra dag (=

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0