Ordinary Day

God Morgon!

Fick sova ändå till halv 10 idag.....gud, så skönt....igår vaknade jag halv 8, inte roligt
alls....

Idag har jag inget inplanerat förutom småplock i lägenheten, en ev tvättmaskin som
ska sättas på, bädda sängen....ja, det gamla vanliga.....

Jag och Patrik ska upp till Flempan ikväll för att fira mig hos mamma....äta tårta och
lite sånt....

På Söndag blir det förmodligen middag på Cypern me patriks päron.....det är standard
när jag och älsklingen fyller år.....men det är bra för jag älskar maten där och sen äter
man inte där så ofta heller....

Imorrn är min älskling ledig, då ska vi till mekonomen och hämta nån lykta och sen vet
jag inte.....fick Patrik att lova att han ska bjuda mig på bio i helgen också (= haha....

Vill skriva mer men jag har inget att berätta så jag avslutar här....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0