Patrik 1.5

God Dag!

Usch, idag va jag riktigt trött och sliten....fattar inte varför jag är så
otroligt trött....varje dag och det håller i sig hela tiden....och min
huvudvärk ska vi inte snacka om...jag brukar aldrig ha huvudvärk
men för nån 2-3 veckor sen började jag få det och nu har jag haft
huvudvärk VARJE dag i snart 1 vecka...och värst är det på kvällen när
jag går och lägger mig.....jag kanske har fått en hjärntumör :S nä fy,
nu ska jag inte tänka såna tankar...

Allt va bra i plugget....slapp dag som fan....kollade på film...patrik 1.5...
Har velat sett den jätte länge så jag blev överlycklig....den va riktigt bra...
Både jag och Becca fick tårar mer än en gång...haha...jävla lipsillar...

Håller på och tvättar nu...ska plocka undan lite och bädda sängen...ska
möta upp älsklingen i eftermiddag och följa me honom till Kungens kurva...
Han ska in på Toyota och jag ska in på dinsko och sko punkten.....måste
bara hitta ett par tygskor....funderar starkt på att köpa ett par converse....
Får se va jag hittar...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0