Quick Update

God Dag!

Skriver bara ett kort inlägg, är för trött på att skriva nåt längre....

Hade skola idag, fortsatte me Piaget....intressant men jag vet
inte hur många gånger vi kom från ämnet och istället kom in
på olika sjukdomar, graviditet, förlossning och massa annat...
Säger bara, min klass och min lärare äger....

Slutade halv 12, kom och hem blev på skitdåligt humör...haha...
Ingen aning om varför.....vart bara så jävla irriterad på Patrik och
på att det va så stökigt hemma.....

Men nu är det bättre...Patrik är på nåt möte på AMS och sen ska
han in till stan och jobba lite....jag ska plugga lite, sen göra lite
mat och bara slappa....Har hjälpt simone me hennes arbete också
som skulle va klart i måndags....sötnos där....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0