Rent Hem

God Dag!

Idag städar jag igen..Antingen måste ni tycka att jag städar ALLDELES för
ofta eller så tänker ni att vi måste vara världens stökigaste människor....
Bägge alternativen stämmer nog....jag som är lite en av pedant mår dåligt
när det är stökigt hemma ändå är jag och älsklingen experter på att stöka
ner....haha....det går inte riktigt ihop men det är så det är och sen när man
har katt får man städa lite oftare för Whiskas är expert på att stöka ner och
det ligger katthår lite överallt....ja, jag skyller nog det mesta på honom *host*

Älsklingen har tagit tunnelbanan in till stan för att jobba ett par timmar...han
ska försöka bli klar där idag...på Måndag ska han ju på jobbintervju så jag
hoppas att han får det...skulle verkligen va skönt att han får nåt att göra och
framför allt att han får pengar regelbundet igen....

Igår tog jag "ledigt" från skolan och följde me älsklingen till Huddinge..han
skulle på möte på AMS och jag trallade omkring i Huddinge...Robino gjorde
mig sällskap ett stund och sen träffade jag Christina som gjorde mig sällskap
och när hon drog gick jag till Donken och käkade lite och då fick jag sällskap
av Jonas som jobbade..... (= Tur att man känner lite folk i Huddinge...hehe.....
Sen tog jag och älsklingen bussen till stuvsta för att kolla bilen som står hos
Patriks kusin....tog lite bilder också.....säger bara att det är ett under att den faktiskt
går att köra....

 Det måste ha varit en ordentlig smäll :s

 Någon som vill ha en kvaddad bil?? :P

Nu måste jag nog fortsätta min städning, har ju precis börjat och jag ska
dammtorka överallt, dammsuga, skura hela badrummet + tömma kattlådan,
vaska golven m.m....en hel del kvar att göra me andra ord :P

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0