Så gott som min


Hej Hej!

För ett tag mailade jag en tjej angående renrasiga perserungar för
i princip inga pengar alls.....det tog lång tid innan hon svarade men
idag hade jag fått mail av henne och bilder på ungarna....blev ju helt
förälskad direkt...en röd hane och en grå hane....det är den röda
hanen som jag är intresserad av....men det ser väldigt lovande ut
att jag får den....så jag hoppas verkligen.....

Här är bilder på min förhoppningsvis nya lilla misse.....


 Va ska han heta?


 Visst är han bara för söööt?

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Nej jag förstår inte för du har bara gråtit och varit pissig mot mig istället för att förklara VARFÖR!! Du grät och blev kall varje gång jag pratade om mitt illamående eller så.. Hur tror du jag kände mig.Känner mig skyldig för att jag blev gravid för att DU mår så dåligt över det och det är MITT FEL! SÅ jag hade mina problem att handskas med och har det fortfarande, men det vet inte du om.. Du har ingen aning om vad jag tycker och tänker om barnet..FÖR ATT DU INTE KAN LYSSNA!

Den enda gången jag verkligen behöver att du ska lyssna så kan du inte för att jag är GRAVID..

2009-05-04 @ 19:30:25
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag vet vad du går igenom men jag förstår det inte NEJ. hur ska jag kunna göra det? Jag är inte du, jag sitter inte i din situation och kan inte heller sätta mig i den. Och du kan inte heller sätta dig i min för du vet inte vad JAG går igenom. INGEN VET.Kan inte berätta det för NÅGON. du var den jag kunde vända mig till.. Nu .. suck



Ha det bra, jag finner ingen anledning till att diskutera med dig om vi ändå inte kommer fram till något vettigt. Vi får båda må dåligt på vårat håll verkar det som. Det är synd..Du som skulle vara "gudmor".. Du skulle få höra barnets hjärta, se första bilden.. Känna sparkarna.. Mitt barn skulle behövt dig..

2009-05-04 @ 19:42:18
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför får du det att låta som att allt handlar om dig? Det var du som sa att du skulle finnas där för mig under hela graviditeten, du kan inte säga nej jag vill inte ha kontakt med dig nu men sen kanske... Det funkar inte så i livet? Du kan inte bara pausa allt. Dessutom tror jag det är bättre att du får vara med från början och ta in allting sakta men säkert och vara med nu. Istället för att komma om en månad då jag har en riktig mage och allt kommer som en smäll?



Du kommer inte hamna i skymundan. Det är ju dig jag vill ha med hela vägen. Ingen annan! Jag vill att du ska glädjas med mig ja,men jag vet att det är för mycket begärt!

Jag är ingen sån som umgås med andra mammor, det borde du veta. Dom vänner jag har är dom jag väljer att behålla.. Tänker inte skaffa ny umgänges krets bara för att jag är gravid?



Det borde du av alla människor veta..?

2009-05-04 @ 20:36:20
Postat av: Anonym

acca msn. Så snackar vi vidare där..

2009-05-04 @ 21:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0