Sagostund

God Eftermiddag!

Idag har man inte hat en enda lektion....haha...asså, inte lektion i den mening......
Hela förmiddagen fixade vi klara våra kasperdockor....jag måste sy klart klänningen
och måla klart ansiktet..den ser för jävlig ut men men...orkar inte bry mig....beccas
Bobban blev så jävla grym.....och Andreas Hitler är så jävla läcker.....måste ta kort
och visa älsklingen....lunchen spenderades på donken me carro och andreas.....
Eftermiddagen gick åt till högläsning från olika sagoböcker och sen kom pojken
och hämtade mig.....

Imorrn börjar delkurs 3 som är funktionshinder....ska bli jätte intressant....

Nu gör vi inte så mycket....pojken fixar me sina mynt och jag somnar snart....
är så trött....ska börja me maten om en stund.....kassler me chiligrädde, ost
och ris.....mums....pojkens favvomat.....

Skönt som fan att det är Fredag imorrn (= och nästa vecka blir UNDERBAR!!!!!!
Bara 2 dagar i skolan....vi är lediga tisdag och sen långledigt från torsdag till
måndag.....och nästa vecka har vi bara lektion på måndag förmiddag.....på
eftermiddagen ska vi på studiebesök och på onsdag ska vi spela brännboll
hela förmiddagen.....härligt eller vadå??

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0