Skinner VS Frued

God Förmiddag!

Har suttit uppe sen kl 9 och pluggat.....allt jag tänker på nu är Skinner och Freud.....
Hatar det här...fattar inte hur jag ska göra.....och läxan ska in imorrn eftermiddag....
Toppen....skit.....äh, jag gör mitt bästa så får vi se hur det går....man kan ju inte får
mer än IG...haha....

Middagen igår va jätte trevlig.....åt kyckling, klyftpotatis och tsatsiki.....till efterrätt
blev det fruktsallad och glass.....vi spelade Buzz och pratade...Trodde vi skulle
hinna me att spela lite mer men Moa skulle träffa sin kille i Flempan så hon hade
så bråttom härifrån...haha...

Idag ska jag plugga och bara ta det lugnt....älsklingen ska in till stan och jobba
fram till ikväll förmodligen så jag får hela dagen för mig själv....inte så roligt men
det behövs så att jag kan fokusera på min läxa...annars blir den aldrig gjord.....
Självdiseplin vadå?? :P hehe

Ha en bra dag..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0