Skönt att dagen snart är slut

God kväll!

Är så glad för att den här dagen snart är slut....

Har varit halvnere hela dagen och mått skit....

Nä, säger bara fy fan för födelsedagar....

Blev oerhört ledsen när jag inte ens fick ett
födelsedagskort av älsklingen....men men....

har storstädat idag och suttit en stund på balkongen...

Skulle ju åkt och tittat på min lilla ceasar också men
vi kollade när tågen gick och dom gick bara varannan
timme :O det skulle betyda att jag och älsklingen skulle
komma igen vid halv 9 ikväll...så vi skjöt upp träffen tills
vi har lagat bilen....

Imorrn börjar hjärtat på nya jobbet....han är lite nervös men
jag sa det att det kommer nog gå bra...vem är inte nervös
första dagen på ett nytt jobb...det hör till...Jag har heldag i
skolan imorrn...förskoleprojektet hela förmiddagen och
studiebesök på dom synskadades riksförbund på efter-
middagen.....

Nu vill jag lägga mig i ett varmt bad och sen kolla på Bones
och lägga mig efter det.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0