SöndagsMiddag

God Dag!

Har precis suttit och kollat runt lite på nätet.....såg en bild på bilddagboken
och undrade va det för för bild så jag gick in på dennes person sida och
tror ni inte att hon va i min ålder och gravid....så typiskt.....bara för att jag
längtar efter barn så tycker jag att ser gravida kvinnor ÖVERALLT....det är
helt sjukt....man råkar kolla nåns blogg (som man inte har kollat förut) och
då är den personen gravid, man ser en bild på bildagboken och så kollar
man in sidan och då är den personen gravid....gud måste verkligen straffa
mig :S

Ingen bra dag iallafall :( Känner mig så jävla nere och usch....,

Ikväll blir det middag på Cypern me älsklingen och hans föräldrar.....det ska
bli trevligt...längtar efter maten där...godare mat får man fasiken leta efter.....

Annars händer inte ett dugg ikväll......ska kolla på bones ikväll och sen sova....

Hör av mig ikväll eller imorrn :P

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0