Studiebesök på SRF

God Eftermiddag!

Vill börja me att gratulera M till den lilla ***********.....hon va ju på
ultraljud idag och jag vet könet (= Inte direkt va hon ville ha men
jag vet att hon älskar barnet oavsett kön....Är så glad för deras skull...
Och det känns skönt att ha lite distans till M och allt.....känner att
jag behöver det....då kan jag glädjas mer för deras skull.....

För övrigt mår jag skit....haha....som vanligt....är bara så jävla trött
på allt och alla....orkar inte känna efter hur jag mår....jag vet ju redan
va svaret är.....fan, jag ska inte klaga.....jag har ett hyfsat liv.....

Skitsamma.....All sucks.....

"Försov" mig imorse så jag kom till skolan vid 10.....slappade mest....
Halv 2 åkte vi till skanstull för studiebesöket på dom synskadades
riksförbund.....det va väldigt intressant....vi fick sätta på oss olika glasögon
för att få en inblick hur blinda såg och så fick vi gå me blindkäpp, det va lite
läskigt....

Kom hem strax efter 4....en halvtimme senare kom älsklingen hem efter
första dagen på jobbet....

Nu sitter både jag och pojken och halvsover....vi är lika trött och sega....
Ska nog snart ta ett bad och sen kolla på tv....

Imorrn är det sista dagen på praktiken...såååååå skönt.....sen ska jag hem
och göra studieuppgift 3:1 som ska va inlämnad imorrn eftermiddag...det
är bara en liten uppgift så det bör gå fort....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0