Sunny Day

God Morgon!

Skönt att solen tittar fram igen...det va på tiden....alldeles för många gråa
och regninga dagar för min del...fast jag måste erkänna att det va lite skönt
också...då behövde man inte ha dåligt samvete för att man inte gick ut :P

Idag är jag hemma...pallade inte åka till skolan bara för att spela brännboll...
Men nu inser jag att jag borde ha gjort det iaf....det är så vansinnigt tråkigt att
bara sitta hemma själv nu när pojken jobbar också....fattar inte hur jag stod ut
förut.....

Men jag har endel att pyssla me idag....ska sätta på en tvättmaskin,diska och
plocka undan, göra klart min läxa och skicka in, gå till fruängen och in på apoteket
och sen vad det nog inte så mycket mer....Men men....ett par timmars tidsfördriv är
lugnt....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0