Trevlig Gårdagskväll

God morgon!

Fattar inte varför jag är så jävla morgonpigg....jag och pojken gick och
lade oss vid halv 1 inatt och jag vaknade halv 7 :S Men jag ska nog ta
och lägga mig med pojken igen senare....

Gårdagskvällen spenderades me min familj uppe hos mamma....vi
fikade och jag fick presenter av mamma....fick 800 kr och smycken,
får pengar och present av maria nästa vecka....Moa rappade för mig
också....haha...jätte gulligt....hon och hennes kompisar har skrivit en
egen svensk rap låt...den va faktiskt bra.....duktiga tjejer det där (=

Idag har man fan ingen lust att gå ut....grått och trist....vill bara krypa
ner i sängen och under täcket igen.....

Men idag ska jag och pojken till Kungens kurva...först ska vi till Mekonomen
och hämta ut en lykta, sen ska jag till DinSko och sko punkten för att köpa
ett par tygskor och sen bär det av City gross och handla lite innan man
tar bussen hem igen....

Ikväll blir det inget besök...känns skönt men samtidigt hade det va roligt...men
vi får ta det en annan gång......

Nu ska jag kolla klart allt på nätet och sen krypa ner me älsklingen igen.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0