Uppskattar livet igen...

God Dag!

Idag mår jag bra....Idag känner jag att jag kan uppskatta mitt liv
igen....har haft en svår och jobbig svacka ett bra tag nu och jag
vet inte hur länge min lycka håller men jag hoppas att jag får känna
såhär ett tag iallafall....

Plugget va hela okej.....började me funktionshinder och sånt idag...
väldigt intressant....kollade på film så jag och carro satt och grät ikapp
me varann....vi blev så otroligt rörda av att trots att vissa barn föds med
olika funktionshinder som ryggmärgsbråck, blindhet osv så är dom glada
barn som får vara just barn...dom leker och skrattar och dom verkar vara
så lyckliga...Dom har det också jobbigt men dom låter inte sjukdomen ta
över....starka små krabater.....

Tiggde skjuts hem av Teme...och pojken skjutsade mig till skolan imorse...
Jätte skönt (= tihi...

Nu kom pojken precis hem, han har varit och lämnat tillbaka bilen till sin
mamma.....ska va lite social...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0