Vill Ha Sommarlov Nu

God Eftermiddag!

Är så jävla trött, orkar knappt hålla ögonen öppna....
Va heldag i skolan idag.....tungt....men jag överlevde....
I förmiddags hade vi nån utvärdering, sen snackade vi
om Dion Sommer lite och efter rasten kollade vi på film
om Jesper Juul, han hade ganska intressanta teorier
om uppfostran och det är aldrig fel att veta lite tills man
själv skaffar barn..egentligen borde alla blivande föräldrar
kolla på den filmen för att få tips om hur man uppfostrar
sitt barn...det är en stor fördel som vi "barnskötare" har....
haha...han tog upp exakt det en förälder gör mot sitt barn
när det gäller uppfostran och berättade hur man ska göra
istället för att ta tillvara på barnets bästa.....det va skitintressant...
har läxa om det tills imorrn men bara för det har jag glömt det
mesta...men jag kommer ihåg allt i stora drag...haha...
Var catfight i plugget i eftermiddags också mellan två tjejer
i klassen...om en liten jävla skitsak....tjejer är ju helt otroliga på
att förstora upp allt...haha.....

Sitter ensam för tillfället, pojken är som vanligt inne i stan och
jobbar..vill att han kommer hem nu så att vi kan börja me maten.....

Har endel skoluppgifter som jag måste ta itu me tills ikväll och imorrn
innan kl 13....kanske dags att sätta igång innan jag somnar här framför
datan...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0