Gasig

Fy fan va jag har gaser i magen. Haha. För ett par veckor sen
fes jag kanske nångång då och då men nu fiser jag minst 3-5
gånger om dagen =) Både höga och ljudlösa och dom STINKER!!!
Haha.

Iallafall så har Maria och Moa varit här, mycket trevligt. Kollade
på film, käkade kycklinwok och så "misshandlade" vi Ceasar lite
och fy attans va han va sur. Haha. Stackars sötnosen. Men vi blev
av me lite knutar iallafall.

Sitter ensam hemma för gubben och åkt och hämtat Melissa i
stan. Så jäkla skönt att få en stund ensam. Blev så jävla irriterad
på honom för ingen anledning alls egentligen. Ville bara bli av me
honom.

Ska snart hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen. Och
imorrn är det absolut sista dagen i skolan. Känns både skönt och
jävligt tråkigt, mest tråkigt faktiskt. Har ju en så jävla underbar
klass med en skön mix av människor. Så jag måste passa på att
njuta ordentligt.

Fixade om min blogg ytterligare. Haha. Nu när jag har kommit
på det här nya sättet kommer min blogg förnyas väldigt ofta =)

God natt på er.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0