A new toy for me

Usch, idag är det inte alls min dag men då är det bra att jag har piggat upp
lite genom att köpa en ny Rabit Pearl på martinshop. Det va på tiden kan jag
ju säga, den jag har nu är VÄÄLDIGT utsliten (väl använd) hehe.

Varför det inte är min dag idag beror på den envisa smärtan i svanskotan som
går ner mot skinkorna och benen (känner mig som en gammal pensionär), jag
slog huvudet när jag skulle sätta mig i bilen, när jag skulle tända min cigg så
vägrade den tändas osv. Nä, inte alls min dag idag.

Annars är både jag och pojken toksega idag, för tillfället ligger/sitter vi i soffan
och bara slappar. Ska nog lägga mig en stund och vila innan jag ska börja me
maten, ska fixa pojkens favvomat. Kassler me chiligrädde, smält ost och ris.


Nä, nu måste jag lägga mig en stund.

Ciao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0