Älskar min praktik

För första gången någonsin kan jag säga me hela mitt hjärta att jag älskar
och trivs me min praktik. Känner mig verkligen som en i gänget, både bland
personal och barn. Känner mig så välkommen och omtyckt. Har fått massa
uppskattning idag när jag hjälpte barnen me matten. Hela dagen har bara
varit bra. slutade vid tjugo i tre idag för jag va tvungen att åka hem för att
göra klar min uppgift som för nuvarande är klar och inskickad. Jätte skönt.

Pojken sitter brevid mig i soffan tillsammans me mina andra pojkar. Älskar
verkligen min lilla underbara familj även om det fattas en liten skrutt för att
min familj ska bli fulländad men den tiden kommer inom en snar framtid.
Måste bara ha lite tålamod.

Snart börjar Bones och efter det ska jag och pojken ta ett välbehövligt bad =)

Hörs imorrn.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Carro

Roligt att du trivs på praktiken, sånt är så viktigt.



Blev lite full i skratt när jag kom in på din blogg i morse. Du har valt samma bakgrunds bild som mig :P



Du har nog rätt, vi kanske inte är så olika du och jag :)

2009-09-02 @ 07:59:24
URL: http://carrosell.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0