Ändrade planer men nöjd ändå :)

Gud va jag va irriterad i förmiddags. Jag och pojken fräste bara åt varann. Haha.
Vi va lika frustrerade över bilen och att vi inte tog oss nånstans. Och va så besviken
över att min familj inte kunde komma ikväll på middag.

Men allt löste sig till sist =) Inte som jag hade tänkt mig kanske men jag är ändå
nöjd.

Putte va hur go som helst och skjutsade oss till City gross så att vi kunde handla lite
iallafall och för tillfället håller Pauli och pojken på och meckar lite bil =) Så fort den är
fixad så ska vi äta och sen ska jag och pojken dra till IKEA och shoppa =) Gissa om jag
är överlycklig. Äntligen ska jag få köpa min bokhylla plus avlånga assietter och lite annat
smått och gott. Och när vi kommer hem ska jag försöka fixa ihop bokhyllan men pojken
lär få hjälpa mig endel. Haha.

Imorrn blir det ju Skansen me pojken och hans föräldrar. Efter det ska vi till Ica Maxi
och handla på riktigt och sen hem och packa upp för att sen åka och hämta min familj.
Så middagen blir imorrn istället =)

Ändrade planer men nöjd ändå :)

Nu ska jag börja förbereda kycklingen tills pojkarna är klara.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0