Börjar jag bli frisk?

Känner mig liiite bättre idag. Ta i trä!!! Haha. Är iallafall mycket piggare idag
fastän näsan rinner och jag hostar slem. Men kunde sova gott inatt. Vaknde
tidigt imorse av en hostattack men det va allt. Blev helt överlycklig när jag
kände pojkens hemska morgonandedräckt och jag kunde känna smaken av
oboy. Haha. Det går framåt iallafall.

Söndag idag och Måndag och skola imorrn :) Ska faktiskt bli skönt att komma
tillbaka till skolan och träffa klassen igen. Visserligenn är det bara för 3 dagar
men ändå. Behöver en paus från all praktik nu.

Idag händer väl inte så mycket. Pojken ska äntligen få arslet ur vagnen och
tömma motorn på massa skit så att bilen förhoppningsvis funkar igen. Sen ska
vi nog till mamsen en sväng och hämta resten av pengarna och sen åka och
handla lite.

Ska väl ta och göra lite nytta nu som att bädda sängen och plocka undan lite.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0