Fan, blir man aldrig frisk

Nä, tror inte det. Tror att jag kommer va förkyld hela livet. Känns så just nu.
Det är inte ens i närheten av att bli bättre. Snoret bara rinner och jag är trött
och fryser. Har kurerat mig med nässpray, näsdukar och alvedon men inte fan
hjälper det.

Till råga på allt så fick jag veta att jag måste göra om 1 vecka på praktiken pga
att jag har missat snart 7 dagar. Visst, det är ganska mycket men inte fan kan väl
jag rå för att jag blir sjuk. Bara problem nu :( Men skönt att jag inte är ensam om
att va sjuk, Becca är visst dålig också.

Ska försöka orka mig ner till centrum senare också och köpa mjölk men i mitt
nuvarande skick ser det mörkt ut. Får nog be pojken köpa mjölk innan han kommer
hem. Stackars honom, han måste åka kommunalt till jobbet. Bilen bara ryker när han
startar den. Haha.

Måste försöka städa lite idag också. Dammtorka lite och ta en kort runda me dammsugaren.
Sen ska jag fan lägga mig under täcke och försöka sova nån timme.

Nu ska jag äta lite frukost.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0