Förbannad på den här förkylningen

Är riktigt förbannad på min satans förkylning. Fick inte komma till praktiken
idag. Så jag missar min aktivitet me barnen. Min handledare skulle ringa min
lärare för att prata om hur jag skulle göra nu och så. Är visserligen två dagar
kvar på praktiken men jag vet ju inte om jag hinner bli bättre. Det här kom
verkligen så olägligt. Vill bara bli frisk nu och göra klart min praktik.

Har bara släpat fötterna efter mig idag. Har inte gjort ett skit. Tog ett bad förut
och rakade benen, det är allt jag orkat. Haha. Nä, fy fan för att va sjuk. Usch
och tvi och blä.

Är så hungrig också men vi har absolut ingenting hemma :( Hittade en burk
soppa som jag värmde imorse. Haha. Skönt att mamma är skyldig oss 1100
spänn som vi får på Fredag. Då ska vi åka och handla lite och nästa helg blir
det storhandling på maxi och IKEA :)

Åh, va jag längtar efter julen nu. Va nyss reklam me julsånger. Hihi. Hoppas
då att jag kan ge mamma den bästa julklappen någonsin :) Hihi.

Nu ska jag fortsätta ha tråkigt.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0