Gud, vilka underbara ungar

Haha, älskar verkligen "mina" alldeles underbara ungar. Fan va dom är goa och
mysiga. Hade en tjej som skulle sitta i mitt knä hela tiden plus ett par andra tjejer.
Är så svårt att förklara men jag älskar verkligen ungarna. Börjar fästa mig mer
och mer vid dom och det är inte bra. Kommer ju lämna dom snart :( Usch usch!!!
Spelade kubb idag, va hur roligt som helst. Haha, måste bara berätta att jag har
hittat ett riktigt ögongodis också ;) hihi. Se men inte röra visst? Han är så jävla
snygg och det pirrar så fort jag ser honom. Han är kanske nåt år äldre än mig
och arbetar på en annan avdelning. Norrlänning är han ju också och har världens
härligaste dialekt. Så gudomligt läcker.

Idag mötte pojken mig vid bron mellan Fruängen och Västertorp och vi gick till
centrum tillsammans. Hämtade ut min dildo =) Ser exakt likadan ut som min
gamla bara att den nya är rosa och min gamla va lila. Kanske inviger den ikväll
tillsammans som projekt bebis börjar :P Hihi. Om jag inte är för trött. Sen gick
vi till Sibylla och köpte me oss lite mat hem :)

Nu kollar vi på Bones. Sen blir det ett varmt bad och bara relaxa. Har ont i fötterna.

Är på ovanligt bra humör ikväll :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0