Halloj

Fick iallafall ett par timmars sömn inatt. Vaknade vid 2 pga mitt hostande plus
att jag var tvungen att kissa. Sen vaknade jag vid 4 igen och somnade om efter
kanske 30-40 min. Har så ont i mina lungor, hostandet tar kål på mig. Och jag
snyter mig typ 100 gånger om dagen men det blir aldrig mindre snor för det.
Ska va glad om jag frisk lagom till jul :P haha.

Idag är det Lördag och eftersom att jag inte mår så bra ska jag bara stanna hemma
och ta det lugnt. Jag och pojken ska passa på att städa idag och pojken ska fixa me
bilen osv.

Kl 11 är det fucking åmål på tv1000, den ska jag inte missa. Va ju flera år sen jag såg
den sist.

Kommer kanske in senare ikväll och skriver lite.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0