Heminredning och omorganisation

Kliar riktigt ordentligt i fingrarna nu. Har fått massa ideér om hur jag ska göra
om här hemma. Igår va jag och pojken och köpte en Billy bokhylla på IKEA som
blev jätte bra :) Den står snett i ett hörn där vi förut hade databordet. Har flyttat
dit alla mina böcker som jag hade under tv-bänken förut.

Nästa steg blir att höra me Patrik om vi kan rensa MASSA i skänken där det står
minst 50-60 cd-skivor som vi ALDRIG lyssnar på plus massa datatillbehör och
massa annat. Om man rensar där kan man flytta dit alla dvd-filmer vi har och på
så sätt få undan bägge dvd-hyllorna ovanför tv:n och köpa 2 andra hyllor istället.
Blir lite rörigt när allt syns och Patrik vill ju att så lite som möjligt som syns. Vill
bara att han ska få arslet ur vagnen och råd att börja renovera här. Har ju tapeterna
till fondväggen till vardagsrummet och i sovrummet ska vi bara måla en brun fondvägg.

Idag ska jag städa och tvätta och organisera om lite :)

Pojken ska till Autoherba i eftermiddag, får se om jag följer me. Beror på hur mycket
jag får gjort hemma innan han kommer hem. Å andra sidan älskar jag att åka i den
där bilen så det kan hända att jag följer me bara för att få åka bil :P hehe.

 Såhär blev det :) Men vi ska köpa lådor att ha längst ner och lite annat
smått och gott. Men jag är jätte nöjd och blev så glad när pojken sa att han va nöjd också.
Han va så skeptisk till det innan och va så sur för att jag ville få bort databordet. Haha.

Nä, nu ska jag sätta igång me mitt =)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Madeleine

När badet hjälper mig att slappna av och känna mig som en människa igen så är det värt det. Har det på min önskelista inför förlossningen också.

Ska duscha när jag har värkar in till det sista innan jag tar epiduralen. Det lindrar och det är skönt som fan! Ville ha badkar men det beror på om rummen är upptagna eller inte.



Läs mitt inlägg jag skrev nyss för svar på tal.

Barnet kommer när barnet kommer.

Men jag håller med dig, KOM UT NU!

2009-09-29 @ 10:17:18
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0