Hes och Snorig

Wow!!! Fick sova ända till kl 9, vaknade då av att mamsen ringde och väckte
mig. Hon började skratta så fort jag svarade. Är så förbannat hes att jag inte
kan prata. Haha. Va häärligt det är att va sjuk.

Idag ska jag ut :) för första gången sen i Måndags. Behöver lite frisk luft.
Är trött på att bara sitta inne och rulla tummarna.

Ska snart ta en dusch och göra mig ordning. Ska möta upp pojken i flempan
vid halv 1-1. Hans företag har firmafest ikväll men han ska inte gå och då slutar
han kl 12 =) Wiiieee. Så vi ska förbi mamsen och hämta pengar och sen ska vi
ta bussen till City gross och mellanhandla lite, varken storhandla eller bara handla
lite. Alltså mellanhandla. Haha.

Om jag hade varit frisk skulle vi gått på premiären av "flickan som leker med elden"
ikväll men det får bli nån annan helg. Nästa helg kommer min kära familj hit för
att äta middag och bara umgås.

Haha, pojken ville börja projekt bebis igår kväll men jag va inte alls på humör.
Kul att ha sex när man snorar och hostar som en galning. Har ingen lust att nysa
honom rätt i ansiktet. Haha. Men kanske ikväll och om det inte blir ikväll blir det
definitivt i helgen =) hihi. Han börjar äntligen inse att vi kommer få bättre ekonomi
när vi skaffar barn. Kommer kunna betala honom ca 2000-2500 i månaden och barnet
kommer få sin del. Börjar verkligen längta nu. Äntligen är det dags för oss att gå vidare
och bilda familj.

Nä, ska ringa pojken nu och hoppa in i duschen.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0