Ingen bättring

Har bara legat idag nästan. Lyckades plocka undan lite i lägenheten
men jag ska be pojken dammsuga när han kommer hem. Klarar inte
det för min rygg. Ömheten i magen är fortfarande kvar och likaså det
förbaskade illamåendet. Fryser som bara den nu. Kanske bör stänga
balkongdörren. Haha.

Ikväll blir det lövbiff,pommes frites och bearniesås till middag. Sen ska
jag bara slappa och be pojken smörja in mig me voltaren. Fick förässten
ett jätte bra tips på en kräm av en vän, ormsalva ska tydligen va toppen
mot värk. Så det ska jag köpa så fort jag får pengar.

Fick ett så gulligt sms av älsklingen idag att jag började gråta. Han va så
omtänksam och det är en sida jag inte ser alltför ofta och absolut inte så
att det går rätt in i hjärtat.

Nä, nu ska jag försöka bädda sängen :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0