Kan killar fejka???

Haha, låter säkert skitkonstigt men kan killar fejka? Asså, nu pratar jag
om när killar får utlösning. Kan dom fejka att dom kommer i tjejen eller?
Att jag undrar beror på att jag och pojken hade sex igår, han drog ut den
men det va kladdigt mellan benen men inte så kladdigt i liksom. Haha. Vet
inte hur jag ska förklara. Är bara så osäker :S Kommer tänka på det här i
länge nu. Vill liksom inte ta upp det me pojken heller för jag lovade att inte
förstora upp saken om han kom i mig. Äh, jag analyserar allting för mycket.
Får släppa saken tills vidare. Inbillar mig kanske bara.

Idag va det skola och det va skitkul att träffa alla igen :) Tyvärr är jag fortfarande
sjuk :( Kände det redan imorse när jag vaknade men va ändå lite pigg men i skolan
slog det om och jag kände mig jätte dålig. men jag stannade ändå hela dagen och som
tur va fick jag är tid för utvecklingssamtal kvart över ett idag istället för vid halv 3. och
det gick också bra :) Jag va duktig men jag skulle lära mig att börja me uppgifterna
tidigare.

Blir förmodligen hemma imorrn, känner att det är bättre om jag är friskare tills på
Torsdag och praktik 2 börjar. Får se hur jag känner mig imorrn.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emilie

börja drick en cvitamin brustablett om dagen och ät en röd paprika om dagen, paprikan innehåller sjukt mkt antioxidanter och cvitamin kan vara bra att ta som tillskott då man annars måste äta 1 kg frukt per dag för att få i sig den mängd cvitamin man bör få i sig på en dag.

så ska du se att det blir underverk under hösten.

2009-09-21 @ 17:57:26
URL: http://www.emilie-karin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0