Mitt humör har sitt eget liv

Usch, va mitt humör är konstigt. Från jätte nere till rätt så uppåt men ändå
småirriterad på allt. Likadant igår kväll. Haha. Vet inte hur många gånger
jag fräst åt pojken sen jag vaknade. Har småkramper i magen och ont i
benen. Vet inte alls va det är me mig =S Måste vilket som ringa och boka
en tid hos gyn eller barnmorskan. Har ju inte haft mens på över 2 månader.

Anyway...

Idag ska jag och pojken upp till Visättra och ta en fika me moster =) Det va
länge sen jag träffade henne nu. Och så bjöd jag henne, mamma och Moa på
middag den 26e =) Ska ställa mig och baka lite muffins och ta me också.

För övrigt vet jag inte vad som händer, förmodligen inget. Som vanligt.
Måste iallafall ta tag i städningen i helgen, ser fullkomligt bedrövligt ut
här hemma. Men jag känner verkligen inte för det. Är bara så trött.

Idag har jag och pojken min varit tillsammans i 3 år och 9 månader. Bara
3 månader kvar tills vår 4-årsdag =) Hihi. Då blir det middag på Cypern.
Fattar inte hur tiden kan gå så fort. Fattar inte varför vi har klarat oss så
länge tillsammans medan dom flesta av våra bekanta har gjort slut efter
max 1,5 år.

Nä, nu måste jag väl göra nåt vettigt.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0