Nåja, det får funka

Som sagt, min blogg får funka tills vidare. Har inte tid att fixa mer me
den nu.

Idag är det äntligen Fredag och jag sjukanmälde mig. Hade så förbaskat
ont i ryggen imorse, plus att jag knappt hade sovit nåt för alla mina
konstiga drömmar. Fattar inte varför jag drömmer så mycket nu och
verkligen helt sjuka drömmar. Inatt drömde jag om tex madde och hennes
bebis och så drömde jag att Patrik blev kär i sitt ex. Vaknade upp och va
skitförbannad på honom. Haha.

Va har då jag gjort på min "lediga" dag? Har tvättat 2 maskiner och snart
ska jag börja dammsuga och sen ta en dusch. Har latat mig i soffan också
och tittat på film.

Ha en bra Fredag =)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Tine

Haha. Också haft sån där dröm förut att dårvarande pojkvännen va kär i exet i drömmen eller nått. Han va otrogen i drömmen eller nått hände iallafall med exet och sen när jag vakna va jag jätte grinig på han hela dagen och stackarn fatta ingenting :P

2009-09-04 @ 16:37:11
URL: http://frallanochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0