Natti Natti

Snart ska jag lägga mig i sängen me min underbara fästman och
sova gott. Är så otroligt trött och känner mig inte alls på topp.
Har fortfarande ont i ryggen och tuttarna kan jag inte ens peta
på utan att det gör ont. Magen börjar bli bättre, är bara lite öm.
Får se hur det känns när jag lägger mig och ska vända mig, det
är då det gör ont.

Imorrn ska jag iallafall till praktiken =) Måste försöka få i mig lite
frukost också så att jag inte börjar må illa och kräks igen. Hoppas
bara att ryggen känns lite bättre.

Har förässten hittat min andra praktik. Ska praktisera på en förskola
i Segeltorp på en ute-avdelning. Visserligen är det det allra minsta jag
ville ha men jag ska va glad över att ha fått en plats överhuvudtaget.
Känns iallafall skönt att ha det ordnat.

Känns som om jag klagar väldigt mycket nu men det är bättre att klaga
här istället för att pojken ska behöva lýssna på vart jag har ont och hur
ont det gör. Haha.

Natti Natti


Kommentarer
Postat av: MR J

Svininfluensam INC

2009-09-08 @ 02:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0