Nu är "projekt bebis" igång på allvar

Är verkligen glad och förväntansfull samtidigt som jag försöker att inte tänka
alltför mycket på det. Ville bara meddela att nu har vi också satt igång och jämfört
me våra vänner så är vår unge  planerad :) hihi. Inget misstag och inget sånt. Nu
är det bara att sluta tänka och vänta och se. Pojken är nog i sjunde himlen. Nu får
han sex så fort han vill :P hihi. Nu är det verkligen igång, på allvar. Men jag vet att
det kan dröja flera månader kanske till och med år men jag är ändå glad att vi har
börjat.  

Är hemma idag pga förkylningen. Har inte blivit frisk än. Det är speciellt jobbigt på
nätterna när min hosta håller både mig och pojken vaken. Men nångång måste man
väl ta och bli frisk.

Ska upp till Flempan och hämta pengar hos mamma, sen ska jag möta upp exet för
en fika på donken och sen möter pojken upp mig där innan vi åker hem.

En gammal klasskompis från Norrköping är även uppe i stockholm för att jobba och
han bjöd mig på lunch så jag hoppas att det blir av. Vore roligt att träffa honom igen.
Va minst 6-7 år sen senast. Vi har haft sporadisk kontakt under dom här åren men
vi har alltid varit vänner. Så Nestor, jag hoppas vi ses :)

Nu ska jag hänga in lite tvätt och så.

Hörs ikväll eller imorrn.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Madeleine

"jämfört

me våra vänner så är vår unge planerad"



du kunde ju skrivit det bättre ^^

2009-09-22 @ 23:21:53
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför då? är ju bara ärlig. Vår unge är planerad men bara för det betyder det inte att ni inte ser fram emot och älskar ert barn lika mycket. Men det är skillnad på en planerad graviditet och en oplanerad graviditet. men oavsett så älskar föräldrarna sitt barn.

2009-09-23 @ 07:13:33
Postat av: Madeleine

Tycker du ska tänka två gånger innan du publicerar saker som kan såra andra

2009-09-25 @ 20:54:34
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Och förresten så var vårat barn planerat. dock så valde bebben att bli till 2 år för tidigt. MEN vi hade planerat redan innan att skaffa barn.. så det så!

2009-09-25 @ 20:55:25
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0