Onsdag

Försov mig imorse så jag kom inte iväg till skolan plus att jag känner
mig riktigt risig idag. Fryser och hostar som en galning, börjar även
bli snorig igen. Jippi!!! Får se om jag kommer iväg till praktiken imorrn
eller på fredag, annars får jag åka dit på Måndag och lägga på ett kol :P

Men det är som är så bra me mig när jag är hemma är att jag aldrig tar
det lugnt och bara rullar tummarna. Idag har jag rensat hela skåpet i köket
och organiserat om en hel del, jag har tvättat, dammsugit och dammtorkat
och diskat.

När pojken kommit hem ska jag göra middag, blir spaghetti och köttfärssås
idag. Mums. Sen ska han väl (hoppas jag) ta och sätta igång me bilen. Igår
blev det så sent så han skippade det. Måste få bilen igång innan Fredag då vi
ska åka och storhandla och köpa bokhylla och massa annat. Får väl tjata lite :)

Nu ska jag på toa :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0