Quick Update

Har egentligen inget att uppdatera men jag har såå tråkigt och dessutom
vill jag skriva av mig.

Har nyss tagit ett bad, det uppskattade min rygg. Värken har gett me sig
lite iallafall. Ska väl klä på mig och sen lägga mig och vila en stund innan
pojken kommer hem. Då ska jag fixa lite mat. Blir lövbiff me pommes frites
och bearniesås, vart så himla sugen på det. Börjar bli lite småhungrig så jag
hoppas att han kommer hem tidigt idag :)

Va tycks om min nya bloggdesign då? Jag är supernöjd, tyckte Maddes blogg
hade blivit så himla fin och ville ha nåt liknande och här ät resultatet. Tog ett
par timmar och nästan ett halvt paket cigg men det var det verkligen värt. Har
alltid velat haft genomskinlig bakgrund och så.

Ikväll ska jag eller vi bara ta det lugnt. Jag är seg och trött idag. Och ikväll blir
det inget sex iallafall, det orkar jag inte. Tror pojken håller me :P

Ha en bra lill-lördag :)

Ciao


Kommentarer
Postat av: Madeleine

har för mig att du sagt det men okej då :) Tack så mycket, är inte själv så nöjd men det kommer ... Finns mycket kvar jag vill göra om .. Suck.. Ska bara ha insperationen till det..

2009-09-30 @ 18:50:49
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/
Postat av: Madeleine

OH! Min pappa har exakt samma mönster på sina gardiner!!!!

2009-10-01 @ 09:56:09
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0