"Sjukskrivning"

En ond jävla cirkel. Precis som förra gången. Men den här gången ska jag avsluta
det jag har påbörjat.

Idag är det femte dagen jag är hemma från praktiken. Klarar bara inte att gå iväg.
Är inne i en period med ångestattacker. Superkul! Jag vill verkligen iväg men hjärnan
säger nej. Hatar hatar hatar det här. Det va därför jag hoppade av gymnasiet. Men
den här gången ska jag INTE hoppa av. Den här gången ska jag klara det!!!! Med lite
hjälp. Min lärare var väldigt förstående, hon ringde min praktik och "sjukskrev" mig.
Så ska hon och jag komma överens om något. Hon sa att jag kanske borde tänka på
ett avbrott i mina studier men det vill jag inte. Vill fixa det här. Hon nämnde nåt om
psykolog också och det har jag tänkt på massa förut. Så det kanske vore nåt. Får se
vad vi kommer fram till.

Förutom mina ångestattacker är det bara bra förutom min rygg som gör så satans ont.
Vet inte om jag har legat fel inatt eller??

Projekt bebis fortsätter framåt :) Har ÄL på Söndag :P Hihi. Men jag räknar inte med
att bli gravid förrän om kanske 6-7 månader. Även om jag vill bli gravid så fort det bara
går. Men det tar tid, jag vet det. Är bara glad för att vi är på gång, sen får det ta den tid det
tar. Ska iallafall sluta me alla heta bad för pojkens del. Han får bara duscha hädanefter. Ska
börja tänka lite på min vikt och min kost också. Ska helt enkelt göra det som krävs för att jag
ska kunna bli gravid. Och ja, jag borde sluta röka men jag kan minska ner.

Idag händer inte så mycket. Ska bädda sängen, hänga in lite tvätt och småplocka lite. Vänta
tills pojken kommer hem.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0