Skärpning

Håller me mig själv, nu jävlar måste jag skärpa mig. Är hemma från
praktiken idag också. Va helt död imorse och ryggen värkte mer än
vanligt. Hatar det här. Jag vet precis hur det blir om jag inte skärper
mig. Har sagt åt pojken att TVINGA upp mig imorrn. Har missat 3 dar
nu och det är ganska mycket.

Men lite nytta gör jag iallafall när jag ändå bara är hemma. Har tvättat
och dammtorkat. Sen ska jag dammsuga, diska och vaska golven. Trots
min rygg.

Fick hem mina 2 gravtest som jag beställde igår. Gjorde ett och det visade
negativt =S Ska göra det andra om nån vecka och då på morgonen. Annars
ska jag ringa barnmorskan och beställa tid, oavsett. Nåt är ju fel om jag inte
väntar en knodd. Pojken vill också att jag ska ha en knodd i magen nu. Blev
minst sagt chockad men glad. Så om jag inte väntar smått nu ska jag och
pojken försöka bli gravida snart =)

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och städa.

Bjuder på en bild jag tog på Ceasar igår =)



Ciao

Kommentarer
Postat av: Madeleine

När barnet är tillräckligt stort så är det väl klart att ni får sitta barnvakt :) All hjälp uppskattas :)

2009-09-09 @ 18:33:10
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0