Skönt att va tillbaka

Kom faktiskt iväg till praktiken idag och det kändes jätte skönt att va tillbaka.
Ungarna va på skolfotografering idag så dom va jätte tjusiga när jag kom.
Så härliga ungar, det där :) Hela dagen bara rusade iväg. Helt plötligt va
klockan 4 och jag slutade. Haha. Fick va me på planeringsmöte idag och så
fick jag sitta i min ensamhet och pyssla lite. Va jätte roligt. Va ju tvungen att
öva lite för på Onsdag ska jag göra samma sak själv me 6-8 ungar =) Ska
bli jätte spännande. Och på Måndag stänger jag me Helen. Måste bara börja
me skrivandet och sen är praktikuppgifterna klart :)

Haft lite kramper i magen, mått lite illa och känt mig yr stundvis. Men annars
är väl allt tipp topp.

Nu ska jag ta ett bad och sen ska jag bara slappa.

Ah, just det. Fick min dildo idag men jag har inte orkat hämta ut den så det ska
jag göra imorrn innan jag åker hem :P Får se om den är lika effektiv som min
gamla trotjänare.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Madeleine

skönt att höra att du mår lite bättre.. Vad blev det för färg den här gången ? På din nya vän dvs hihi

2009-09-09 @ 20:28:49
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo, det är lite bättre. Känner mig just nu bara uppsvälld och så har jag fått världens hicka. haha. Det blev en rosa, ville ha en lila men den va typ 500 kr dyrare så det sket sig :P

2009-09-09 @ 20:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0